top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 178


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

آهای روزگار

درست است که من

راه های نرفته زیاد دارم

اما خودت هم میدانی

با تو زیاد راه آمده ام

پس کاری کن

که ما در کنار هم

عاشقانه نفس بکشیم

دوری وجدایی بس است



نظرات شما عزیزان:

زهره
ساعت23:52---20 آبان 1391
تصورت از من چیه ؟حتما بیا وبلاگم و جواب بده منتظرم

mehrnoush
ساعت22:20---20 آبان 1391
kheyli ghahsang bood,fada saret,harkodoomo khasti bardar

sahen
ساعت22:14---20 آبان 1391
سلام رز مشکی ممنون که وبلاگ نفسای روبه غربتو قابل دونستین
بودنم برای اوست هر چند بودنم را قدر ندانست ولی باز قدرش میدانم شاید دیوانه باشم ولی دیوانه ام دیوانه وار قدرش میدانم هر چند ساده از روم رد شد


پرنسس
ساعت18:50---20 آبان 1391
بعضي وقتا آدم واسه موندن، فقط يه "نرو" کم داره...
اما وقتي طرفت چيزي نميگه، تو هم مجبوري بگي گور بابات" !
قشنگ بود...


kataun
ساعت16:25---20 آبان 1391


نسترن
ساعت1:01---20 آبان 1391
واقعا عالی
بلاگ زیبایی دارین
لینکتون کردم اگه میشه لطف کنید و منو لینک کنید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com